• وبلاگ : *سرمه چشم*
  • يادداشت : تقديم به همه
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ستاره9 
    سلام خداييش خيلي باحالي تقديم به تو
    سلام
    وبلاگ من روزانه بيش از 500 بازديد داره مي خواستم بگم اگه مايل به تبادل لينك هستي خبرم كن
    خوشحال ميشم با هم همكاري كنيم
    به نام :
    برترين عکس هاي هنري
    ممنون

    سلام دوست عزيز

    اين بار با خبر خوش اومد

    لينك باكس ما با روزي 40000 بازديد منتظر حضور سبزتان است

    ما لينك شما را به عنوان لينك سابت ثبت ميكنيم

    واقعا عاليه

    موفق باشيد

    به من هم سري بزن خوشحال ميشم

    سلام،
    از اينکه رسيدگي به درخواست شما براي اضافه شدن لينک وبلاگتان به «ليست وبلاگ‌هاي به روز شده» با تاخير زيادي انجام شده واقعاً عذر مي‌خواهم و شرمنده اين بدقولي هستم. باور کنيد در اين سه ماه چنان گرفتاري‌هاي زندگي (کار و درس) زياد بود که فرصتي براي انجام تعهدات نمي‌ماند. مي‌دانم بدقولي کار بسيار زشتي است و به همين خاطر از شما دوست بزرگوار پوزش مي‌طلبم و اميدوارم وضعيت مرا درک کنيد.
    متأسفانه من لينک ليست را در وبلاگ شما پيدا نکردم. اگر پس از اين مدت و بخاطر بدقولي من آنرا پاک کرديد، بخاطر آن چند وقتي که لينک در وبلاگ شما بود، بسيار سپاسگزارم. مطمئن باشيد اين حسن رفتار شما فقط و فقط به نفع دوستان بلاگر ديگر که لينکشان در اين ليست وجود دارد، بوده و من فقط مسؤوليت رسيدگي به درخواست‌ها و پرداخت هزينه‌هاي سايت را دارم تا از اين طريق به معرفي هر چه بيشتر وبلاگ‌ها کمک کوچکي کرده باشم.
    از طرف حدود دو هزار وبلاگي که لينکشان در اين ليست وجود دارد، بخاطر چند وقتي که به ليست آنها لينک داديد، از شما تشکر مي‌کنم. در اين مدت سه ماه بيش از هزار وبلاگ درخواست رسيدگي کرده‌اند که رسيدگي به هر کدام بيش از پنج دقيقه زمان مي‌برد. به همين خاطر يک هفته مرخصي گرفته‌ام و تمام مدت در حال انجام وظيفه‌ي به تاخير افتاده‌ام هستم.
    در صورتيکه از ابتدا لينک ليست را به وبلاگ خود اضافه نکرده بوديد، گله‌اي از شما دارم. اگر از هدر رفتن وقت من بگذريم، پر کردن بي‌هدف فرم درخواست اضافه شدن لينک وبلاگ به ليست، باعث ضايع شدن حق ديگران و به تاخير افتادن رسيدگي به درخواست‌هايشان مي‌شود. اين رفتار و عدم پايبندي به تعهد و ضايع کردن حق ديگران، هيچگونه توجيه عقلاني و انساني ندارد. در اينصورت اميدوارم براي بدقولي خود دلايل ديگري داشته باشيد.
    باز هم از اين تاخير ناخواسته معذرت مي‌خواهم و اميدوارم عذرخواهي من را بپذيريد.
    شاد و سربلند باشيد